poniedziałek, 7 listopada 2016

Koronkowa baskinka

Wiecie jak długo szła mi ta sesja ze stylizacją?! Miesiąc się za to zbierałam.
A to zaczęło padać, a to zapomniałam aparatu, innym razem butów, czy później nie było czasu. Myślałam, że już nic z tego nie wyjdzie, a jednak. Nie wiem jak u Was, ale ja zawsze jak coś planuje i tego chcę, nie wychodzi! Spontaniczne decyzje są najlepsze, bo nic się nie odkłada na jutro i wychodzi pozytywnie. Przykładem jest poniższe zdjęcie, znajomy przejeżdżał drogą, przed tym kliknęłam w przycisk pilocika, który zdjęcie robi dopiero po kilku sekundach. No widok laski pod sklepem w mega wysokich szpilach, z połamanym statywem.. haha samej mi się uśmiech pojawił na twarzy. A co jeszcze? Przy obróbce zdjęć, ta "książka" z metek wystająca ze spodni.. haha uwielbiam to zdjęcie! 




Post z myślą o osobach, które tęskniły za czymś kobiecym, troszkę eleganckim.. Choć kobieco i wyglądać można w trampkach, to nie oszukujmy się- figura w obcasach i całokształt jest lepszy. Dawno mnie tu w takim wydaniu nie było. Stylizacja jest w pewnym sensie inspiracją na np. rodzinną kolację, czy randkę.. to już od Was zależy jaką okazję wybierzecie. Każdy ma swój gust, wyczucie. U mnie wygląda to tak, że zakładając obcasy nawet do sukienki na co dzień czuję się elegancko, nie muszę mieć wizytowej koszuli i spodni w kant. Wiem, że to pojęcie jest względne dlatego każdy ubiera się jak lubi i w czym czuje się najlepiej.
Wybierałam pomiędzy czarnymi butami, a bordowymi pod kolor spodni z wiązaniem na przodzie.. Te mają ekstremalną wysokość, co za tym idzie- dłuższe nogi! :D
Bluzka była do kupienia w moim sklepie, niestety tylko ograniczona ilość, zdążyłam wziąć dla siebie ostatni rozmiar M. Połączyłam ją z bordowymi spodniami, z działu H&M kids. Niestety krój jest dziwaczny, musiałam skrócić stan, zwęzić nogawki, a pomimo tego nadal spadają mi z tyłka. Muszę oglądnąć się za innymi. Myślę, że czarne spodnie jakieś np. woskowane też byłyby tutaj okej, lecz już nie do czarnej świecącej ramoneski, a do jeansowej katanki.

Zapraszam do oglądania, buziaki, miłej niedzieli!! ;-**


Biżuteria- niedługo pojawi się w ofercie mojego sklepu.




















BLUZKA- STYLEEV-SHOP;
SPODNIE- H&M KIDS;
TOREBKA- MK;
RAMONESKA- SHEIN;
OKULARY- SHEIN;
BUTY- STUKSTUK;

ps. niestety z moim wzrostem i trybem życia, szpilki? tylko do zdjęć i na mega wyjątkowe okazje :-)